Treceți la conținutul principal

Și Daria urmează cursul firesc al vieții - final de grădiniță 2

 

 Atât de repede trec anii, atât de repede îmi cresc minunile. Doamne, mai oprește timpul, te rog!

 Primul mare sfârșit din vița ta, dragă Daria, este aici. Și la fel cum am spus în gândurile pentru Teodora, las aici doar ceea ce și-ar dori pentru tine, toți cei care te cunosc. Restul, este intimitatea familiei și a sufletului tău inocent.

 Rămâi TU, rază de soare, dar puțin câte puțin mai puternică să devi în fiecare etapă a vieții. Inocența ta este o „boală incurabilă” pe care toți mi-aș dori să o avem.

 Îi mulțumim lui Dumnezeu pentru că ni te-a dăruit. Tu ești curcubeul familiei și ne dorim ca râsul tău să molipsească întrega lume atunci când ai ocazia să o cunoști.

 Îți dorim tot binele din lume, ne rugăm pentru paza și ajutorul tău și să nu uiți că indiferent de momentele ce ne vor cotropi viața, te iubim infinit și nimic din ce faci sau spui nu poate micșora această iubire! Răbdarea și iubirea pentru toate să crească zilnic în inima ta și curajul de a pune întrebări să nu îți fie suprimat niciodată.

  Te iubim!





  
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un 33 dominat de cuvântul ACUM

   Începând din anul 2022, am hotărât ca la fiecare aniversare, să fac ceva deosebit cu ziua mea sau ceva cu adevărat important nu doar pentru mine, cât pentru cei din jurul meu. Pentru acel an am hotărât să nu accept cadouri. Toate cadourile să se transforme în donații pentru un copil care mi-a marcat gândurile încă dinainte să rămân însărcinată cu al meu băiat.   În anul 2023, am scris un articol  cu 12 lecții învățate până la de 32 de ani. Lecțiile mele care, poate vor ajunge să fie lecții și pentru alții, în altă ordine și sigur în alte împrejurări. Am făcut o pauză destul de mare de la scris, recunosc. Dar a fost vitală pentru mine și pentru familia mea și știu că de acum pașii cei mai importanți sunt faptele.   Astăzi, la împlinirea vârstei de 33 de ani, totul pare mai special, are rost. De fapt, toți anii vieții unui om sunt speciali în felul lor, depinde mult de noi ce facem cu ei, cum îi trăim.  Se spune că numărul 33 duce către sfera spiritualității și a misiunii de a fi în f

32 de ani și gândurile mele despre viață

Astăzi, este o zi specială. Se spune că femeile nu trebuie întrebate de vârstă, dar nici ele nu trebuie să o dezvăluie. Am fost de multe ori numită „copilul de 14 ani” chiar dacă eu aveam 20, „copilul cu copii”, „mamă foarte tânără”; nu m-au deranjat aceste afirmații.  Recunosc că în multe chestiuni de viață am fost o grăbită, probabil pentru că am vrut să demonstrez că pot.  Cui? Nici astăzi nu știu.  Mie? Probabil.  Remușcări pentru că m-am grăbit? Da!  Cu toate acestea nu m-am oprit. Am fost mereu persoana care a vrut mai mult de la ea, în primul rând. Dar și persoana care s-a încrezut mult în oamenii care nu au meritat. Am suferit și nu m-am vindecat total, încă. Dar am avut mereu o CREDINȚĂ aparte; iertarea și uitarea vin cu timpul. Nu mă mai grăbesc!  Am învățat că momentele trebuie savurate mai mult și sunt mult mai frumoase când sunt spontane. Pregătirea, programarea, nu se vor plia mereu pe momentul pe care îți dorești să îl trăiești.  Spontan este și acest articol. M-am trez