Treceți la conținutul principal

Din dragoste pentru ei, chiar dacă nu îmi iese de fiecare dată

 

Sursa foto: Băneasa.ro

 Acest articol, ultimul din competiția SuperBlog 2022, ar fi trebuit să fie o rețetă al celui mai râvnit preparat al familiei, la masa de Crăciun. 

 Din păcate eu nu pot oferi această rețetă, pentru că nu prea gătesc. Fac și dulciuri de casă sau mai bine spus, ofer și dulciuri de casă copiilor mei, dar cel mai des nu sunt făcute de mine.

 Și încep criticile...! Asta este! Atât pot unii.

 Acest articol nu este pentru a arăta ce știu și cât știu la capitolul gătit. Este despre dragostea pe care o pun în fiecare preparat și chiar dacă sunt genul de părinte care nu oferă alternative la mâncare, știu că desertul va fi mereu devorat, doar pentru că fac doar ceea ce este foarte apreciat: clătitele și brioșele. Avem chiar o tradiție în familie: ziua de joi este ziua clătitelor.

 Crăciunul ce ne bate la ușă, este al doilea în formulă de cinci, respectiv 7 (cu bunicii) și va tot crește. Temelia suntem noi cinci, punctul de plecare al dragostei despre care vă pomeneam mai sus.

 Familia, punctul de plecare și de sosire la final de zi. Singura entitate pământească, pe care te poți baza și de care nu vei fi dezamăgit niciodată. Instituția societății cu care vei schimba lumea. Nimic mai sfânt pe acest pământ.

 Rețeta mea, de final de competiție este unică sau așa o văd eu. Pun ingredientul de bază făină Băneasa și restul este dragoste și din dragoste. Pentru că după făină, toate celelalte ingrediente sunt diferite, diferite ca noi, membrii familiei Roșca. Fiecare dintre celelalte ingrediente se aseamănă cu firea noastră și credeți-mă, la noi atât de bine se îmbină toate, de parcă ai luat o rețetă de clătite dintr-o carte de bucate.

 Din dragoste pentru ei, chiar dacă astăzi am dat greș, mâine o voi lua de la capăt. Ajutor de nădejde este Băneasa - o altă familie care plămădește dragoste.

 Până la urmă viața tocmai despre asta este: dragoste cu nemiluita, sub orice formă vrei tu sau cel drag al tău. Important este să fim împreună, mai ales de Crăciun.

 Sărbători binecuvântate!

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

Cu mămica la povești - Episodul 1

    Dragă mamă, mi-a luat ceva timp să ajung să mă țin de promisiune să vin să stau de vorbă cu tine. Trădătorul... Hoțul... Este timpul... Și nu doar al meu. Al multor mame de pe acest pământ.      Poveștile acestui micuț proiect le voi intitula simplu: „Episodul...”.   Astăzi, avem primul episod cu si despre o mamă care dorește să fie mâine, mai bună decât astăzi (care de fapt este visul oricărei mame), doar că ea este fetița, adolescenta, studenta, fiica, prietena, sora și acum soția și mama, care face asta zi de zi, de când se știe. Și tot în același trup se află cea care m-a ridicat și m-a susținut de foarte multe ori.      Dragă prietenă, de vorbă cu tine aș sta nopți întregi. Să ne aducem aminte de copilărie, de filosofia tinereților apuse. Am crescut prea repede, dar mi-ai rămas adânc cuibărită în suflet și în gând. Îți mulțumesc că astăzi, după atâta timp uitat într-un cufăr, ai acceptat să te deschizi și să mă sprijini în urcușul meu.      Mai multe nu mai spun. Sunt lucruri