Treceți la conținutul principal

Podcast Tehnocultura - pasiunea pentru tehnologie și cultura tehnologiei, la un alt nivel

    
Sursa foto: Tehnocultura 

     Dragi cititori,

 Astăzi voi schimb puțin registrul și lansez o provocare. Dar înainte de provocare vreau să vă povestesc ceva...despre ei, cei care dau vocea Tehnocultura.
 În ultimul an și jumătate, pentru a rămâne cât de cât conectată la cultură, neavând suficient timp să mai citesc cărți pentru vârsta mea să spun așa, am încercat să caut alte modalități. Am descoperit prin alte mămici, varianta de carte audio și podcasturile. Am acolo în schițele articolelor pentru blog, o listă cu acestea, dar încă nu este momentul să o public. Astăzi vreau să vă spun câteva impresii despre recentul podcast descoperit.
 Născut din pasiunea pentru știință și tehnologie, dar și din dorința de a împărtăși din propriile experiențe, acest podcast, chiar dacă nu sunt eu pasionată de utilizarea tehnologiei la maxim, mi-a atras atenția în primul rând din pricina sincerității.
 Am aflat acum două zile de el (când veți citi acest articol, se vor fi făcut șapte zile 😉). Ce vreau de fapt să vă spun în acest articol este că, Vlad și Manuel sunt geniali. Nu îi înțeleg eu când vorbesc despre tehnologie, dar atunci când o îmbină cu viața, cu întâmplările și experiențele personale sunt minunați. Am ascultat doar un episod: 100. Au peste 100 de episoade, dar în acest episod spun multe despre ei și de ce au ales să fie vocile Tehnocultura. Vreau să vă enumăr câteva motive pentru care îi ascult și voi continua să-i ascult:

1. Tehnocultura - sună a educație;
2. Nu vând nimic, doar își spun părerea despre ceea ce folosesc;
3. Ei spun că nu sunt celebrii, dar sunt. În felul lor😉;
4. Nu le înțeleg termenii de specialitate, dar au stârnit curiozitatea de a căuta ce înseamnă și da, acest lucru este educativ;
5. Mai mult, am învățat și câteva cuvinte noi în limba engleză 😊;
6. Nu știu dacă mai există un astfel de podcast în România, dar eu sigur voi rămâne fan acestuia. La câtă tehnologie ne înconjoară, dar mai ales că ne dorim să ținem pasul cu ea, un podcas de tehnologie este super;
7. Sunt simpli, sunt spontani, sunt liniștitori;
8. Sunt adulți, nu fac parte din domeniul educației, dar se pricep atât de bine să explice pe înțelesul tuturor. Așa că dacă aveți copii pasionați de calculatoare, jocuri etc., puteți să le propuneți să-i asculte.

 După prima audiție cam asta pot spune despre Tehnocultura Podcast. Repet, nu sunt foarte mare fan al tehnologiei și de fapt, ca să o luăm pe bune, chiar și telefonul pe care îl folosim zilnic, un cuptor cu microunde, căștile la care ascultăm muzica preferată, totul este tehnologie. Și atunci, avem nevoie să înțelegem mai bine cum funcționează toate și mai mult dacă avem nevoie cu adevărat de toate noutățile costisitoare care apar poate nu zilnic, dar destul de des. Acest podcas, de fapt băieții prin acest podcast, ne ajută să înțelegem mai bine tehnologia, cum funcționează, dacă merită sau nu tot timpul nostru, dar sunt deschiși și la subiecte care ne preocupă. Propuneți-le niște subiecte și luați notițe, sunt geniali.
 Personal, nu mă văd făcând podcast pentru că nu îmi place să îmi aud vocea. Nu mă întrebați de ce, pentru că nici eu nu știu. Este pur și simplu... Am avut câteva momente în care m-am înregistrat, dar nu o voi mai face decât doar la nevoie, nu va fi o obișnuință așa cum este scrisul.
 Și ca să rămân la subiect, voi știți ce înseamnă un podcast? Ați ascultat podcasturi? Cum vi se par? 
 Dacă am printre cititori, pasionați de tehnologie sau dintre voi cei care veți citi acest articol cunoașteți pe cineva pasionat de tehnologie, recomandați-le acest podcast și îi aștept și pe ei să-și spună părerea.

Îmbrățișări și sănătate!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022

Comentarii

  1. Mersi de articol. În legătură cu teama de a-ți auzi propria voce am fost și eu acolo. Iar eu am început două lucruri în același timp, lucruri care mi-au generat o teamă mare: video și audio în emisiunea Tehnocultura la TVS Brașov. Îmi displăceau figura mea pe ecran și vocea mea. După ceva antrenament și acum ani buni de podcast nu mai am așa probleme. Trece cu antrenament, dacă îți propui să faci un așa material. Una dintre metodele de a creste este să faci lucruri care sunt mai puțin confortabile din când în când.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vă mulțumesc pentru oportunitatea de a scrie acest articol și pentru răspunsul și încurajările dumneavoastră.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

Cu mămica la povești - Episodul 1

    Dragă mamă, mi-a luat ceva timp să ajung să mă țin de promisiune să vin să stau de vorbă cu tine. Trădătorul... Hoțul... Este timpul... Și nu doar al meu. Al multor mame de pe acest pământ.      Poveștile acestui micuț proiect le voi intitula simplu: „Episodul...”.   Astăzi, avem primul episod cu si despre o mamă care dorește să fie mâine, mai bună decât astăzi (care de fapt este visul oricărei mame), doar că ea este fetița, adolescenta, studenta, fiica, prietena, sora și acum soția și mama, care face asta zi de zi, de când se știe. Și tot în același trup se află cea care m-a ridicat și m-a susținut de foarte multe ori.      Dragă prietenă, de vorbă cu tine aș sta nopți întregi. Să ne aducem aminte de copilărie, de filosofia tinereților apuse. Am crescut prea repede, dar mi-ai rămas adânc cuibărită în suflet și în gând. Îți mulțumesc că astăzi, după atâta timp uitat într-un cufăr, ai acceptat să te deschizi și să mă sprijini în urcușul meu.      Mai multe nu mai spun. Sunt lucruri