Treceți la conținutul principal

Cadoul perfect este o poveste

Sursa foto: Creat cu Canva

Contează mult să știi să asculți
 

 A dărui este gestul cel mai de preț pe care îl putem face, fie că vorbim de o persoană dragă nouă sau pur și simplu dorim să înseninăm ziua cuiva, dăruind ceva de care are nevoie.

 Sunt momente în care pentru un dar, zăbovim zile întregi punând pe foaie o mulțime de idei, din care începem să tot eliminăm, fie pentru că realizăm că nu este potrivit pentru persoana respectivă, fie ne amintim că a mai primit acel cadou, fie pentru că aflăm de la acea persoană care ar fi de fapt cadoul ideal.

 În alte cazuri, inspirația cadoului vine fără nici o îndoială ca un mesaj perfect transmis, parcă spus expres pentru persoana dragă, doar uitându-ne sau gândindu-ne la ea. Fără nici un dubiu știm exact ce ii se potrivește sau ce își dorește și nu schimbăm acea decizie.

 Personal, am trecut prin amândouă cazurile și cu trecerea timpului, am învățat că darul perfect, se alege cu cel puțin o săptămână înainte și totuși, nu mai devreme de o lună. Sigur, fiecare își calculează și își știe prioritățile, dar în acest articol doresc să vă împărtășesc experiențele mele legate de alegerea cadourilor atât pentru familie cât și pentru persoanele mai apropiate, dar să vă spun și ce ofer celor pe care nu îi cunosc atât de bine sau atunci când sunt în pană de idei, sau întâlnesc cazul "au de toate".

 De fiecare dată când trebuie să fac un cadou, mă gândesc mult la ce fel de caracter are persoana/persoanele, căreia/cărora urmează să le fac cadoul. Pun în balanță multele sau puținele evenimente care ne leagă, înainte de eveniment fac pe detectivul și încerc să aflu chiar de la sursă ce anume și-ar dori.

 Cu toate acestea, sunt momente când oricât mă străduiesc nu reușesc să găsesc ceva potrivit și până acum, apelam la metoda cea mai la îndemână - bani în plic și un buchet de flori sau o sticlă de băutură.


Cadouri sau sentimente materiale?

 Atunci când spui "cadou", te gândești evident la un obiect, mai mare sau mai mic, mai scump sau mai ieftin, dar de fapt, toate obiectele pe care le dăruim sunt până la urmă sentimentele noastre. Prin ele arătăm celor sărbătoriți cât ținem la ei, mai ales dacă la prima deschidere, stârnim măcar o lacrimă de bucurie, un zâmbet inocent sau un chiuit însoțit de expresii precum: "este perfect", "ai știut ce îmi doresc" etc.

 De curând i-am descoperit pe cei de la Mindblower, un loc perfect pentru cadoul perfect care spune o poveste. De ce? Pentru că, citez: "Cutreierăm frecvent lumea întreagă și aducem în România cadouri inedite și nemaivăzute. La noi poți să găsești ușor acel cadou amuzant pentru colegul de birou, un cadou perfect pentru o petrecere reușită, o surpriză emoționantă pentru mama ta, un gadget curios pentru un adolescent, un cadou de lux pentru un om de afaceri sau ceva practic pentru partenerul de viață." Mai mult, toate cadourile se află în stoc și vor fi livrate în 1-2 zile lucrătoare, la fiecare comandă primești puncte cadou în valoare de 4% din valoare, iar comenzile generoase îți aduc un cadou în coș. Și asta nu este tot. Știm foarte bine că se poate întâmpla ca primirea pachetului să dureze ceva din diferite motive, dar pentru ca să nu mai pierzi timp valoros, poți opta pentru livrare direct la sărbătorit și pentru ambalaj festiv.

 Pentru cele două luni care ne-au mai rămas din acest an special pentru mine și familia mea, am găsit câteva cadouri pentru bărbați ,dar și cadouri pentru femei, care vor acompania și mai mult recunoștința și iubirea ce le port soțului și părinților mei.

Sursa foto: Mindblower 

Sursa foto: Mindblower


 Care sunt trucurile voastre în alegerea unui cadou și cât de important este ca acel cadou să spună o poveste cu adevărat memorabilă?

 Sănătate și îmbrățișări!

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2022

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

32 de ani și gândurile mele despre viață

Astăzi, este o zi specială. Se spune că femeile nu trebuie întrebate de vârstă, dar nici ele nu trebuie să o dezvăluie. Am fost de multe ori numită „copilul de 14 ani” chiar dacă eu aveam 20, „copilul cu copii”, „mamă foarte tânără”; nu m-au deranjat aceste afirmații.  Recunosc că în multe chestiuni de viață am fost o grăbită, probabil pentru că am vrut să demonstrez că pot.  Cui? Nici astăzi nu știu.  Mie? Probabil.  Remușcări pentru că m-am grăbit? Da!  Cu toate acestea nu m-am oprit. Am fost mereu persoana care a vrut mai mult de la ea, în primul rând. Dar și persoana care s-a încrezut mult în oamenii care nu au meritat. Am suferit și nu m-am vindecat total, încă. Dar am avut mereu o CREDINȚĂ aparte; iertarea și uitarea vin cu timpul. Nu mă mai grăbesc!  Am învățat că momentele trebuie savurate mai mult și sunt mult mai frumoase când sunt spontane. Pregătirea, programarea, nu se vor plia mereu pe momentul pe care îți dorești să îl trăiești.  Spontan este și acest articol. M-am trez