Treceți la conținutul principal

Pe locuri, fii gata, START! Storyteller la puterea SuperBlog 2022

 Pe locuri, fii gata, START!, mi-am spus după ce am primit emailul de confirmare.

  Am început să "țin" acest blog din trei motive:

1. De când mă știu îmi place să scriu și mă exprim mult mai bine prin scris;

2. Am decis că pentru sănătatea mintală a mea și a familiei mele, este mai bine să spun durerea începutului de an (2021);

3. Am sperat și încă sper, că tot ce voi scrie aici, va ajuta și alte mame, alte familii.

  Dar nu m-am gândit niciodată prea departe. De fapt, până astăzi, nici nu am știut că există o comunitate atât de mare, a bloggerilor. Am dat peste ea chiar întâmplător și mă bucur enorm că i-am găsit. Iar când i-am găsit, s-a declanșat ceva în mine.

Sursa Foto: SuperBlog

   Provocarea „vieții de blogger” a sosit. Acum este momentul să îmi demonstrez, de ce sunt în stare și până unde sunt capabilă să fac blogg-ing, fără a ieșii din tiparele și din moralul stabilit la început de drum.

   Am aplicat și te invit și pe tine, să înveți mai multe despre cum poți să crești ca blogger. Este prima mea participare la această competiție, am emoții, am studiat și încă mai am de studiat, dar sunt convinsă că și dacă nu mă voi număra printre câștigătorii competiției de blogg-ing SuperBlog 2022 Storytelling, tot voi avea câștigul meu personal, exact ca în descrierea gazdelor:

"1. Înveți – de la documentarea pe diverse teme până la a pune în aplicare cunoștințe de SEO, content marketing, storytelling, vei afla multe. Și le vei transmite și cititorilor, că informația merită să circule.

2. Te disciplinezi să scrii constant – vom avea 3 probe pe săptămână, în zilele de marți, joi, sâmbătă. Toate probele sunt opționale, poți participa la ce te inspiră îndeosebi. Sau poate chiar la toate, dacă vizezi să te clasezi în top 3, top 5, top 10…

3. Te obișnuieșți cu cerințe diferite, de la branduri din domenii diferite – astfel poți lua pulsul „pieței” și te antrenezi pentru viitoarele colaborări de content marketing.
Ai ocazia să testezi produse oferite de sponsorii competiției și să-ți scrii părerea despre ele într-un articol de review, astfel încât să afle și cititorii tăi ce noutăți au apărut și cum ți se par.

4. Concurezi cu tine și cu alții – în competiție descoperi nu numai cum te poziționezi în raport cu un barem și un brief de cerințe, din perspectiva juriului, ci și în raport cu ceilalți concurenți. Învață de la ei, dar păstrează-ți autenticitatea! La fiecare probă, te întreci cu tine însuți / însăți, în primul rând.
Orice ar fi, bucură-te de experiență, savurează-ți propria creativitate, dă curs ideilor și provocărilor!"

   Așadar, la câte oportunități sunt aici, nu am cum să ratez această ocazie.
 
  Dragii mei cititori, îmi sunteți alături de mai bine de un an. Sunt la început, știu. Această competiție este ceva uriaș pentru cât știu eu în acest domeniu, dar voi îmi dați și mai mult curaj. Sper să am și de acum înainte ajutorul vostru și să ajung la inimile voastre, la fel ca și până acum.

  Acestea fiind spuse, anunț oficial că fac parte din participanții SuperBlog 2022 și vă îmbrățișez! Sănătate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

Cu mămica la povești - Episodul 1

    Dragă mamă, mi-a luat ceva timp să ajung să mă țin de promisiune să vin să stau de vorbă cu tine. Trădătorul... Hoțul... Este timpul... Și nu doar al meu. Al multor mame de pe acest pământ.      Poveștile acestui micuț proiect le voi intitula simplu: „Episodul...”.   Astăzi, avem primul episod cu si despre o mamă care dorește să fie mâine, mai bună decât astăzi (care de fapt este visul oricărei mame), doar că ea este fetița, adolescenta, studenta, fiica, prietena, sora și acum soția și mama, care face asta zi de zi, de când se știe. Și tot în același trup se află cea care m-a ridicat și m-a susținut de foarte multe ori.      Dragă prietenă, de vorbă cu tine aș sta nopți întregi. Să ne aducem aminte de copilărie, de filosofia tinereților apuse. Am crescut prea repede, dar mi-ai rămas adânc cuibărită în suflet și în gând. Îți mulțumesc că astăzi, după atâta timp uitat într-un cufăr, ai acceptat să te deschizi și să mă sprijini în urcușul meu.      Mai multe nu mai spun. Sunt lucruri