Treceți la conținutul principal

Încurajez micile afaceri!



 Dragi cititori,

Deși sceptică la început, în ultimele luni mi-am făcut curaj și am început să achiziționez diverse lucruri handmade, de la diverși, mici producători.

Cu siguranță în țară, există persoane care cumpără constant de la micii producători și în funcție de oraș și oferta este mult mai variată, dar în acest articol voi menționa câteva afaceri, câteva persoane, cu care am avut eu contact în ultimele luni și de ale căror produse am fost foarte încântată. Mai mult de atât, produsele au fost minunate, perfect lucrate, după cum am cerut, iar timpul de execuție a fost de cel mult două săptămâni. Plata am făcut-o în cont, cu tot cu plata transportului sau cu plata transportului atunci când am primit coletul. Ceea ce contează este că, toate aceste detalii și altele, le-am putut discuta fără nici o problemă.

Articolul va cuprinde pe rând, link-ul către pagina afacerii, cu o mică descriere și impresie despre colaborarea avută. Simt nevoia, nu să dau socoteală, ci doar să ajut, fără nici un fel de interes. Vreau să promovez micile afaceri și să vă încurajez să achiziționați diverse de la aceștia și mulți alții.

Prima colaborare, a venit atunci când mi-am dorit să creez pentru ai mei copii, cufere cu amintiri. Îmi doresc să le ofer copiilor mei, mici surse de aducere aminte de copilărie. Internetul este plin și cu puțină iscusință găsiți ușor multe persoane care, cu un talent aparte vor creea pentru dumneavoastră adevărate minuni.

Așadar, dorința era și am găsit și persoana: https://www.facebook.com/WoodPassionBlankuri/. Eu am decis să achiziționez blank-uri, suporturi din MDF, nefinisate, pentru că doresc să le personalizez împreună cu copiii, așa cum doresc ei, cu mânuțele lor sau cu puțin ajutor, vreau ca amintirea să fie cu adevărat memorabilă. Colaborarea a fost minunată. O doamnă extraordinară, care mi-a trimis imagini cu produsele dorite înainte de finalizare. La final, când am primit coletul, încântare maximă. Am decis că sunt obiecte care nu merită nici o pată de culoare. Erau perfecte în forma lor naturală și aerul dat căsuței noastre este unul cu adevărat pentru ACASĂ!❤️

A doua colaborare, a venit cu prilejul botezului micuțului Ioan-Alexandru. Povestea noastră o știți și dacă nu, o puteți găsi printre articolele mai vechi. Doream să mulțumesc cumva, tuturor celor care în cele mai dureroase momente din viața noastră, au înălțat rugăciuni, ne-au ajutat financiar sau doar cu o vorbă de încurajare. Credința a fost mare, ajutorul și mai mare, iar numărul celor care au participat direct sau indirect la consolidarea lor, nu a fost de neglijat. Astfel, am ajuns să colaborez cu alte mâine înzestrare de Dumnezeu și anume https://www.facebook.com/Marturii-handmade-by-MC-360745751095410/. Nu știe la ce anume a luat parte cu adevărat, dar va afla atunci când acest articol va fi gata și va avea ocazia să îl citească. Și uite așa spun iar: Dumnezeu lucrează prin oameni! Chiar și prin cei pe care nu i-ai întâlnit încă!🙏

A treia și a patra colaborare, pot părea ciudate pentru unii, dar vă spun sincer că, atunci când am ajuns în pană de idei, au fost cele care mi-au oferit încredere, promptitudine, profesionalism, satisfacție și nu în ultimul rând, curajul de a mai comanda minunății de la ele. Doamnele care administrează afacerile: https://m.facebook.com/Atelier-Creatie-115209956691420/ și https://www.facebook.com/accesorii.de.par.bijuterii.by.toma.marilena/, au făcut minuni pentru noi chiar și în concediu, lucru care nu poate fi trecut cu vederea. Mai mult de atât ce a ieșit din mâinile lor merită toată admirația.🤗

Pe pagina mea de Facebook, ați avut ocazia să vedeți diverse distribuiri legate în special de copiii bolnavi de SMA (amitrofie spinală). Ei, colaborarea cu numărul cinci, din care a ieșit fiecare parte câștigătoare, a apărut tocmai pe fondul, unei licitații la care am participat, licitație organizată pentru un produs confecționat de https://www.facebook.com/Handmade-by-Andreea-Avram-108413947238295/, pentru ajutorarea lui Alexandru. Din nou, o doamnă minunată, care a avut răbdare cu mine și a reușit să transpună dorințele mele într-un obiect minunat.❤️

Ultima colaborare din această listă, căci am pus ochii pe multe alte mici afaceri, aștept doar momentul potrivit ca să colaborez cu ele, este cu https://www.facebook.com/Inmanutedecopil. Alte minunății pentru copii mici și mari, pentru copiii noștri sau copiii din noi. 😊

Doamne dragi, vă admir! Vă mulțumesc din tot sufletul, pentru tot ce ați realizat pentru noi și pentru toată răbdarea pe care ați avut-o. Și da! Vă fac reclamă pentru că, am fost și sunt foarte mulțumită de toate lucrușoarele de la voi. Au rupt și vor rupe, zâmbete și satisfacție din partea fiecărei persoane care se va bucura de ele. Vă doresc sănătate, putere și imaginație! Mulțumesc!💜



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

32 de ani și gândurile mele despre viață

Astăzi, este o zi specială. Se spune că femeile nu trebuie întrebate de vârstă, dar nici ele nu trebuie să o dezvăluie. Am fost de multe ori numită „copilul de 14 ani” chiar dacă eu aveam 20, „copilul cu copii”, „mamă foarte tânără”; nu m-au deranjat aceste afirmații.  Recunosc că în multe chestiuni de viață am fost o grăbită, probabil pentru că am vrut să demonstrez că pot.  Cui? Nici astăzi nu știu.  Mie? Probabil.  Remușcări pentru că m-am grăbit? Da!  Cu toate acestea nu m-am oprit. Am fost mereu persoana care a vrut mai mult de la ea, în primul rând. Dar și persoana care s-a încrezut mult în oamenii care nu au meritat. Am suferit și nu m-am vindecat total, încă. Dar am avut mereu o CREDINȚĂ aparte; iertarea și uitarea vin cu timpul. Nu mă mai grăbesc!  Am învățat că momentele trebuie savurate mai mult și sunt mult mai frumoase când sunt spontane. Pregătirea, programarea, nu se vor plia mereu pe momentul pe care îți dorești să îl trăiești.  Spontan este și acest articol. M-am trez