Treceți la conținutul principal

Despre mulțumire și încă ceva...

   Numele acestui articol spune totul și totuși simt că nu este suficient. Acest articol este special pentru voi, cititorii mei! 
  Aici și acum, doresc să vă mulțumesc pentru că atunci când ați ales să citiți articolele, ați ales să trăiți, mai intens, alături de noi. 
    Am spus și voi mai spune, articolele pe care le scriu nu sunt neapărat demne de urmat, în cazul în care este un articol despre "ce fac și cum fac", sau cele în care spun părți din viața noastră de familie să fie oarecum "hai că ne este milă". Sunt articole pe care, în alte moduri oricum le scriam, pentru că îmi place să scriu, pentru că prin scris am ajuns să mă descarc mai mult și mai eficient. Asta sunt! Sunt articole prin care, intenția mea a fost și va fi, să îmi înfrâng ale mele temeri și să lupt pentru oamenii cărora le este frică să își spună povestea, cărora le este frică să dea ochii cu lumea din noua postură, din cauza răutății și a discriminării. Eu am reușit, vreau să reușească și ei! 
    Deși se spune să nu privim la trecut, eu am altă gândire despre ce poate însemna trecutul: Trecutul te-a făcut omul de astăzi! Toți avem ceva de învățat din trecut, toți am ajuns ziua de astăzi pentru că am avut un trecut, prezentul va deveni și el trecut și tot ce facem acum, va fi definiția omului de mâine. Viitorul poate devenii cea mai mare mulțumire a prezentului. Depinde de noi și de acțiunile noastre! 
   De la trecut am învățat că este bine să prețuiești prezentul, să îi mulțumești lui Dumnezeu, pentru fiecare secundă pe care o mai acordă. Am învățat că poți face multe, dar nu toate îți sunt de folos, cu toate că, și lucrurile, acțiunile, întâmplările, nefolositoare, devin ca prin minune ceva folositor, ceva de la care ai de învățat.
  De la trecut am învățat să prețuiesc oamenii care îmi ies în cale, chiar dacă o fac doar pentru câteva clipe, zile, luni, ani sau pentru veșnicie. Iar dacă este ca ei să nu rămână în viața ta pentru atâta timp cât ai fi vrut tu, să nu te superi pe ei, pentru că ei pleacă pentru a face loc altor oameni care îți vor aduce și mai mult folos sufletesc, trupesc sau material. Dar nu în sensul de a profita în modul negativ de prezența lor în viața noastră, ci de a lua și a rămâne de la ei cu ce este mai bun, de a accepta mâna de ajutor pe care ei doresc să o dea, de a înțelege motivul pentru care ei sunt lângă noi și de a avea curajul să mergem mai departe.
       Vă mulțumesc dragi cititori, pentru că ați rupt puțin din timpul vostru și prin asta mi-ați dat mai mult curaj!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cu mămica la povești - Episodul 3

„Ceea ce nu ne omoară, ne face mai puternici” Friedrich Nietzsche           „Zâna Scutecel” actuala „Zanana”... Așa este cunoscută Ana Ivan, cea de-a treia mămică a minusculului meu proiect deși, cu fiecare lună care trece și cu fiecare poveste pe care o primesc pe email, proiectul meu crește și eu cu el.      V ă mărturisesc că Ana, a fost inspirația mea pentru acest blog. M-am regăsit mereu în tot ceea ce scria și mai ales în... „ Viața cu 3 copii și scrisul ca terapie”.      „Sunt Ana (de câte ori mă prezint, în capul meu mereu răsună „ce nume simplu” așa cum cântă Tudor Chirilă într-una din melodiile sale), am 40 de ani, 3 copii, un soț și 2 căței.      Cam așa ne prezentăm la modul general atunci când povestim cuiva de noi, nu?      Dar dincolo de aceste lucruri pe care le am în jurul meu, sunt Ana, un suflet de copil care nu a crescut dincolo de 14 ani, care iubește viața, iubește să scrie de la 8 ani (de când scriam poezii și scenarii de film) și care abia după 35 de ani și-a gă

Cu mămica la povești - Episodul 4

  Din moment ce am devenit mamă de copil special, am ajuns să cunosc multe mame puternice și pe copiii lor luptători. Adevărate minuni pe acest pământ! Două dintre aceste minuni sunt Emilia și fiica ei Agnes, de care v-am mai povestit într-un  articol . Astăzi, vine să vă spună chiar ea povestea și sper să vă ofere și vouă, așa cum mi-a oferit mie, curaj și putere să luptați pentru visul vostru, dar mai ales pentru copilul/copiii voștri. „Îți mulțumesc mult, Ioana, pentru provocarea lansată. Mă simt onorată să răspund cu entuziasm solicitării tale. Să fii mamă de 3 copii și să aduci comunității un plus de valoare, e mare lucru.  Eu sunt Emilia, am 36 de ani, un copil special și un soț ( c-așa-i modelul ♥️♥️♥️), o familie numeroasă minunată și prieteni in multe colțuri ale lumii. De mică am fost atentă la relațiile interumane și extrem de sociabilă. La bază sunt învățătoare, apoi absolventă de Sociologie si un master pe dezvoltare comunitară. Pentru că învățarea nu e niciodată suficien

32 de ani și gândurile mele despre viață

Astăzi, este o zi specială. Se spune că femeile nu trebuie întrebate de vârstă, dar nici ele nu trebuie să o dezvăluie. Am fost de multe ori numită „copilul de 14 ani” chiar dacă eu aveam 20, „copilul cu copii”, „mamă foarte tânără”; nu m-au deranjat aceste afirmații.  Recunosc că în multe chestiuni de viață am fost o grăbită, probabil pentru că am vrut să demonstrez că pot.  Cui? Nici astăzi nu știu.  Mie? Probabil.  Remușcări pentru că m-am grăbit? Da!  Cu toate acestea nu m-am oprit. Am fost mereu persoana care a vrut mai mult de la ea, în primul rând. Dar și persoana care s-a încrezut mult în oamenii care nu au meritat. Am suferit și nu m-am vindecat total, încă. Dar am avut mereu o CREDINȚĂ aparte; iertarea și uitarea vin cu timpul. Nu mă mai grăbesc!  Am învățat că momentele trebuie savurate mai mult și sunt mult mai frumoase când sunt spontane. Pregătirea, programarea, nu se vor plia mereu pe momentul pe care îți dorești să îl trăiești.  Spontan este și acest articol. M-am trez